Nastavení pošty v Microsoft Outlook Express
Pro nastavení poštovního účtu je třeba znát tyto parametry:
- přihlašovací jméno (celý název Vašeho emailu, příklad: jan.novak@nazev-domeny.cz)
- heslo
- POP3/IMAP server pro příjem pošty (hosting.synetix.cz)
- SMTP server pro odesílání pošty (získáte od svého poskytovatele internetu)
Popis nastavení:
Spusťte aplikaci Outlook Express a v menu „Nástroje“ zvolte položku „Účty“.
Vyberte záložku „Pošta“ a klikněte na tlačítko „Přidat“ a zvolte „Pošta“.
Do kolonky „Zobrazované jméno“ vepište své jméno, které se bude zobrazovat příjemcům Vaší pošty a klikněte na tlačítko „Další“.
Do následující kolonky vepište svou emailovou adresu a klikněte na tlačítko „Další“.
V následující tabulce zvolte typ serveru příchozí pošty:
- POP3 (doporučeno) – klient stahuje všechny data na lokální počítač
- IMAP – všechna data jsou stále uložená na serveru
Do kolonky „Server příchozí pošty“ napište: hosting.synetix.cz
Do kolonky „Server odchozí pošty“ napište adresu SMTP serveru, kterou zjistíte u svého poskytovatele internetu.
Pokračujte stiskem tlačítka „Další“.
Do kolonky „Název účtu“ napište svou celou emailovou adresu, např.: jan.novak@nazev-domeny.cz
Do následující kolonky napište své heslo a klikněte na tlačítko „Další“.
Nyní je účet založen a můžete kliknout na tlačítko „Dokončit“.
Po té nový účet vyberte a klikněte na tlačítko „Vlastnosti“.
Vyberte záložku „Upřesnit“ a položky „Příchozí pošta“ zaškrtněte „Tento server požaduje zabezpečené připojení (SSL)“.